Spred budskabet med flyers

Med en flyer sikrer du at dine budskaber kommer ud hvor de skal - til den målgruppe du ønsker. En flyer kan omdeles til dine potentielle kunder i dit lokalområde eller uddeles på gaden. Du kan medbringe den på f.eks en messe som en rabatkupon eller til at markedsføre et specielt tilbud. Mulighederne er uendelige og kun kreativiteten sætter grænser. Du kan altid bruge mig som sparring på dine idéer. 

Med en flyer kan du få korte præcise budskaber ud samtidig med at du kan tilføje noget vigtig information. Du kan vælge at få designet din flyer enkeltsidet eller dobbeltsidet. Vælger du dobbeltsidet har du mulighed for at fokusere på to forskellige produkter/ydelser eller lave ren billede på forsiden og info på bagsiden.

Design af flyers - med fokus på din målgruppe

Uanset om du ønsker at reklamere for et nyt produkt, en begivenhed eller et fantastisk tilbud, er det vigtigt at huske hvem du kommunikerer med. Hvem er din målgruppe og hvad fanger deres opmærksomhed? Hvilket budskab ønsker du at fortælle? 

Jeg designer din flyer så den leverer budskabet klart og tydeligt. Jeg kan godt lide flyers der skiller sig ud fra resten. Flyers som bliver set og  skaber nysgerrighed hos læseren. Med min baggrund indenfor markedsføring har jeg også en forståelse for hvad der virker...og hvad der ikke gør. 

Hvilke virkemidler bruges ved design af flyer?

Når der skal designes en flyer har jeg altid fokus på, hvordan den leverer budskabet bedst muligt. Ud over at være flot og skille sig ud, skal en flyer også kunne:

Skabe opmærksomhed

For det første skal din flyer skabe opmærksomhed. Det gør den ved farver der komplementerer hinanden eller billeder der fanger øjet. Ved anderledes former og sjove, skæve vinkler. 

Vække interessen

Flyeren skal skabe interesse hos beskueren. Det gør den ved at have et sigende og aktuelt indhold med gode punchlines. 

Skabe et behov

Flyeren skal dernæst skabe et behov hos beskueren. Dette gøres ved at fokusere på de fordele og det udbytte man får ved det produkt eller den ydelse, flyeren reklamerer for.

Opfordre til handling

 Flyeren skal få beskueren til at foretage en handling. Det gør den ved sætninger som "køb på www.xxx.dk", eller "ring på tlf. xx xx xx xx. De såkaldte call-to actions. 

 

Eksempel på flyers

Tips og tricks

boston modellen

Ved du, hvilke produkter du skal markedsføre, og hvordan? Hvis ikke, er der gode råd at hente her. […læs mere…]

qr koder

Brug QR koder i din markedsføring. Se hvordan her. […læs mere…]